Direktlänk till inlägg 29 januari 2015

Födelsedagen

Av andreas Udd - 29 januari 2015 15:57

Då var det dags igen, nu är jag ett år äldre och det är väl nåt att hurra för. Det enda som jag riktigt planerat för är mat, För er som inte känner mig jättebra kommer det snart framgå att jag älskar mat och jag kommer förmodligen skriva några inlägg om det i framtiden. Maten jag kommer äta idag består av en pizza som kallas gudfadern, jag har inte ätit den på ett halvår minst. Pizzan är 550 g av ren lycka inbakat med ost och lök och skinka och en massa andra tillsatser som gör den gudomlig. Efter denna lycka ska jag fortsätta kvällen med en slags milkshake med krossad choklad(glassen) några hallon, mjölk och en skvätt grädde och se en film medans magen får arbeta ner pizzan. 


Det snöar ju en hel del också så min dag kommer mest bestå av att skotta snö men det är väl inte heller så dåligt, flersidig träning med frisk luft. Man räknar att för att vara en talang i något ska man spendera 1000 timmar på att göra det och ha någon slags fallenhet för det, betyder det att jag är en talang på att skotta snö...? 





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av andreas Udd - 2 februari 2015 19:42

Jag har nu praktiserat min första dag på Coop, Det kändes på nåt sätt exklusivt, att få se vad som händer bakom ridåerna. Om jag skulle beskriva det enklast så är detta en film, i hela mitt liv har jag varit en åskådare och nu blev jag en aktör i fil...

Av andreas Udd - 27 januari 2015 17:02

Jag har en teori att alla är mer eller mindre har känt av sadism i sitt liv. Det låter kanske helt galet men tänk efter, har du någonsin retat en annan människa och mått bra över det? Efter en viktigt match som du vunnit, har du känt behovet av att s...

Av andreas Udd - 26 januari 2015 02:26

Fredagen, min dag började med att jag steg upp klockan 2 i förberedelse att fara och söka en praktik. Först var jag pigg och glad men allteftersom tiden gick blev jag mer orolig och jag kände att jag ville sova mer och mer, tankarna började svepas iv...

Av andreas Udd - 23 januari 2015 03:24

Idag kommer bli en bra dag, jag ska ut och söka praktik här i Älvsbyn. Jag må kanske vara naiv men det känns som att jag kan ha en chans till ett jobb efter min praktik är slut, tyvärr är den bittra sanningen att jag inte är så åtråvärd på arbetsmark...

Av andreas Udd - 21 januari 2015 16:36

Jag är en kille som har varit sugen på att skriva av mig ett bra tag nu, allt som händer i mitt liv och åsikter som jag fått. Varför inte en blogg? så här är den:  Jag är just nu arbetslös efter att ha tagit ett "sabbatsår" från mina studier och...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards