Alla inlägg den 2 februari 2015

Av andreas Udd - 2 februari 2015 19:42

Jag har nu praktiserat min första dag på Coop, Det kändes på nåt sätt exklusivt, att få se vad som händer bakom ridåerna. Om jag skulle beskriva det enklast så är detta en film, i hela mitt liv har jag varit en åskådare och nu blev jag en aktör i filmen. Jag har fått mer respekt för yrket, för alla som jobbar i våra mataffärer dagligen. Jag fick jobba med kyl och frys varor idag och jag har packat upp varor hela dagen, jag trodde inte det var så mycket att göra men det var det. Jag trivs jättebra där och ser fram emot imorrn. 


Jag tänkte även hylla ett spel jag fick i helgen, Dying light. Det handlar om en alternativ framtid där zombies har tagit över och du ska överleva med en grupp människor och göra en massa parkour, om du vill tjäna pengar i spelet så leta efter cigaretter och kaffe, det är brist på dem i detta spel. Det är ett välgjort spel där allt känns väldigt genomtänkt, grafiken är amazing och specialeffekterna är bra också, första gången jag testade det testade jag allt från hur lång räckvidd man har med vapen till att plocka upp gasflaskor och kasta på zombies. Det känns som ett bra spel än så länge, kolla upp det om det låter som ett intressant spel. 


Nej men nu håller internet på att dra, nu får räcka för idag. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards